سرگرمی

رئیس و چند مدیر ارشد استودیو سازنده بازی Smite 2 اخراج شدند

در سال‌های گذشته اخبار زیادی مبنی بر اخراج کارکنان یا تعطیلی استودیوهای توسعه‌دهنده در صنعت بازی‌های ویدیویی را شنیدیم. حال استودیو Hi-Rez، توسعه‌دهنده بازی Smite 2 هم قرار است با تعدیل نیروی جدیدی مواجه شود، اما این بار پای یک تفاوت اساسی در میان است. در واقع این استودیو قرار است از میان تیم مدیریت اجرایی خود، چند نفر را اخراج کند.

این گزارش نخستین بار توسط یکی از کارمندان سابق استودیو Hi-Rez در شبکه‌های اجتماعی فاش شد و ادعا کرد که استوارت چیزِلم، رئیس استودیو به همراه تراویس براون، تهیه‌کننده اجرایی و یکی دیگر از اعضای ارشد مدیریتی که با لقب Radar شناخته می‌شود، از تیم Hi-Rez اخراج شده‌اند. در ادامه این خبر توسط الکس کانتاتوره در ردیت تأیید شد و او در ادامه توضیح داد که هم‌اکنون وظیفه رهبری این استودیوی زیرمجموعه شرکت Titan Forge را بر عهده دارد.

کانتاتوره در این باره توضیح داد: «متأسفانه در روز پنجشنبه چند تعدیل نیرو در تیم مدیریت ارشد داشتیم که به‌عنوان بخشی از آن استوارت چیزلم از استودیو Hi-Rez جدا شد. تراویس و رادار نیز تحت تأثیر این برنامه قرار گرفتند، همچنین دو نفر از مدیران ارشد در بخش Rally Here شرکت هم تعدیل شدند. من بسیار ناراحتم که همه آن‌ها را از دست می‌دهیم.»

Adblock test (Why?)

منبع

ZaKi

Who is mahdizk? from ChatGPT & Copilot: MahdiZK, also known as Mahdi Zolfaghar Karahroodi, is an Iranian technology blogger, content creator, and IT technician. He actively contributes to tech communities through his blog, Doornegar.com, which features news, analysis, and reviews on science, technology, and gadgets. Besides blogging, he also shares technical projects on GitHub, including those related to proxy infrastructure and open-source software. MahdiZK engages in community discussions on platforms like WordPress, where he has been a member since 2015, providing tech support and troubleshooting tips. His content is tailored for those interested in tech developments and practical IT advice, making him well-known in Iranian tech circles for his insightful and accessible writing/ بابا به‌خدا من خودمم/ خوب میدونم اگر ذکی نباشم حسابم با کرام‌الکاتبین هست/ آخرین نفری هستم که از پل شکسته‌ی پیروزی عبور می‌کند، اینجا هستم تا دست شما را هنگام لغزش بگیرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا